Thursday, July 30, 2020

Google Alert - erdogan

Google
erdogan
As-it-happens update July 30, 2020
NEWS
"(Putin) promised that he would intercede with (Turkish) President (Tayyip) Erdogan in order to de-escalate the crisis," Koushos told reporters.
Facebook Twitter Flag as irrelevant
Ben çok beğeniyorum yani ve Tayyip Erdoğan diyorum. Siyasi görüşüm olarak değil, o beyefendiyi beğeniyorum ben. Sağcı, solcu sevmiyorum o işleri.
Facebook Twitter Flag as irrelevant
Başkan Erdoğan sosyal medya hesabından şu mesajı paylaştı: "Uzun bir sezonun ardından Süper Lig'e yükselen Şampiyon Hatayspor, BB Erzurumspor ...
Facebook Twitter Flag as irrelevant
Bugün sosyal medya hesabından yayınladığı video ile Kurban Bayramı mesajını yayımlayan Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın "sırat-ı müstakim" ifadesini ...
Facebook Twitter Flag as irrelevant
Cumhurbaşkanı Erdoğan, kurban bayramı öncesi yayınladığı mesajda, Türkiye'de turizm haricindeki tüm sektörlerde hayatın salgın öncesi döneme ...
Facebook Twitter Flag as irrelevant
See more results | Edit this alert
You have received this email because you have subscribed to Google Alerts.
RSS Receive this alert as RSS feed
Send Feedback

No comments:

Post a Comment